12 feb. 2012

2-årsjubileum!

Ooops, såg att det minsann gått 2 år sedan jag började lägga upp recept, tiden rullar på!
Dagen till ära har jag uppdaterat sidan med matförslag för 4 veckor. Bytt ut lite recept och sett till att länka allting.
Kanske hittar även du lite inspiration där? Hoppas det!
Kollade in antalet inlägg jag gjort 2012, de överstiger redan antalet under HELA 2011, ett tecken på att det är ännu roligare att läga mat, kanske?

Ska försöka lägga lite mer tid på bilder och underhåll på sidan, vore kul om fler hittade hit och insåg att det inte är så himmelens krångligt med käk, inte ens LCHF-käk (som man kanske kan få för sig...).
För egen del så tycker jag det är betydligt enklare - och godare!!! - numera, även om jag aldrig tyckt att matlagning är besvärligt. Med LCHF så får man ju äta allt det gottaste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är välkomna, skriv en rad eller två!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails