30 nov. 2011

Dåligt med mat

Oj, det var visst väldans länge sedan jag la upp nåt nytt recept ser jag nu... Ibland fotar jag mat som jag tycker det är värt att dela med mig av -inte rent bokstavligt, förstås, det har jag inte råd med - men sen blir det inte mer.

Inspiration däremot, det kan man ju kosta på sig att dela med sig av.  Men som sagt, det har varit dåligt med det ett tag. Får väl börja blogga om lite som är relaterat också så kanske det kan komma fler inlägg emellanåt. Lite allmänt LCHF-snack, kanske?

Eller inte. Ibland känns det uttjatat. Nu har vi ätit så här i snart 3 år och i början var det mer "nyhetens behag", inte så hemskt många som visste vad det handlade om eller skrev om det. Nu ploppar det upp från alla möjliga håll och då kan jag bli lite "OK, det är skitbra men vad är det som är så konstigt med detta?" För mig är det ju inte det längre. Det är vardag. Mina kostvanor, helt enkelt. Ingen diet. Ett sätt att äta bra på. Mitt sätt. Passar ypperligt in i min kropp och mitt liv.

Och det är det. Liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är välkomna, skriv en rad eller två!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails